ContactVVV WinkelOpeningstijdenRoute

Zomerexpo in kerk Oudendijk

Datum: zaterdag 20 juli 2024 - zondag 11 augustus 2024
Tijd: 11:00 uur - 15:00 uur

Deze zomer heet het kerkje in Oudendijk De Stal uit Avenhorn welkom voor de ZomerExpo. Suzanne van de Driest, Nel Poland-Greuter, Trudy Vet, Ted Glandorff, Marian Bakker en Monique Boots schilderen samen in De Stal, in polder De Mijzen. “Al jaren zijn wij bezig en nu is de tijd gekomen om onze schilderijen aan iedereen te laten zien.”
De leden van de Stal laten zich inspireren door wat zij om zich heen zien.
“Dat kan van alles zijn: de natuur, foto’s, afbeeldingen uit boeken of eigen bedenksels. We gebruiken olie- of acrylverf, penseel of paletmes, doek of papier. Dit maakt dat onze creaties heel verschillend zijn.”
Dat verschil omarmen ze en daardoor wordt de expositie een feest voor iedere deelnemer én voor iedere bezoeker.
Voor de liefhebber van kunst is er tevens een ruime keuze uit kunst- en  hobbyboeken. Ze zijn te koop voor slechts een euro per stuk.

Entree is gratis. Bar is geopend.

Locatie: Kerk Oudendijk, Dorpsweg 24, Oudendijk     Bekijk kaart »

Tarieven: Gratis Geopend op zaterdag en zondag 20/21, 27/28 juli, 3/4, 10/11 augustus van 11.00 - 15.00 uur.

Soort: Exposities en Concerten
BannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBannerBanner